datos de la subsección
Descripción:
|
Ajudes per a la realització d'activitats extraescolars destinades als centres docents públics i privats-concertats ubicats en el municipi de Llíria.
|
Finalitat:
|
Ajudes per a la realització d'activitats extraescolars destinades als centres docents públics i privats-concertats ubicats en el municipi de Llíria.
|
Qui ho pot Presentar:
|
La persona interesada o su representante legal.
|
Terminis de Presentació:
|
17/12/2022 08:59:00 - 18/12/2022 09:00:00
L'establit en la convocatòria corresponent
|
Presentació:
|
Telemàtica o presencial (en les oficines de registre) per a les persones físiques no obligades a presentar les sol·licituds de forma telemàtica, basant-se en l'article 14.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Telemàtica per a la resta de subjectes, basant-se en l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
|
Òrgan Gestor:
|
Alcalde/ Ple/ Regidor delegat/ Junta de Govern Local
|
Termini de resolució:
|
El termini màxim en què ha de notificar-se la resolució expressa serà el fixat per la norma reguladora del corresponent procediment. Este termini no podrà excedir sis mesos llevat que una norma amb rang de Llei establisca un major o així vinga previst en el Dret de la Unió Europea.
|
Efecte del silenci Administratiu:
|
Estimatori
|
Recursos:
|
Contra els actes que posen fi a la via administrativa,se podrà interposar en el termini d'un mes recurs potestatiu de reposició davant de l'òrgan que ho va dictar, o bé interposar directament recurs contenciós-administratiu, davant del jutjat/sala del tribunal superior de justícia del contenciós-administratiu de la ciutat de Valencia/la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos; a comptar en ambdós casos des de l'endemà de la notificació de l'acte. Una vegada transcorregut el termini sense que s'haja interposat recurs, l'acte quedara ferm i no serà impugnable. Tot això, sense perjuí que l'interessat puga interposar qualsevol altre recurs que estime pertinent en defensa dels seus drets i interessos.
|
Normativa bàsica:
|
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i normativa aplicable en la matèria.
|
Pagament de taxes:
|
No és procedent
|
Documentació relacionada:
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Alt:
- Certificat digital reconegut i signatura electrònica
|
Documents a Presentar:
|
Documentación requerida | - Sol·licitud degudament signada | - Document acreditatiu del C.I.F. del centre docent | - N.I.F. del representant del centre docent | - Document de representació que l'acredite per qualsevol mitjà vàlid en dret o mitjançant declaració en compareixença personal de la persona interessada | - Certificació del secretari/a de el centre relativa a la sessió del Consell Escolar en la qual s'hagueren aprovat les activitats/programes/objectius per a les quals se sol·licita la subvenció | - Fotocòpia de les activitats/ programes/ objectius complementàries/ extraescolars incloses en la P.G.A. del centre; o captura de pantalla de l'aplicació Ítaca en la qual aparega aquesta informació | - Factures de les empreses encarregades del transport contractat per al desenvolupament de les activitats/ programes/ objectius objecte d'aquestes ajudes, correctament numerades a partir de l'1 segons data de realització de les activitats a declarar | - Compte justificatiu de la totalitat del cost de les activitats realitzades, segons model facilitat a aquest efecte | - Memòria econòmic financera que contemple de manera detallada les despeses suportades pel centre així com els ingressos que si escau hagen sigut finançats | - Fitxa de manteniment de tercers del compte en la qual es farà efectiva la subvenció sempre que el sol·licitant no haja sigut beneficiari d'aquestes ajudes en el curs anterior i no dispose del mateix compte | - Model d'autorització sobre prestació de consentiment perquè l'Ajuntament de Llíria puga obtindre dades de l'Agència Estatal d'Administració Tributària i comprovar que les persones interessades estan al corrent en les obligacions de la Seguretat Social | - Certificat del/ de la Director/a o responsable del centre en el qual conste que els/as alumnes/as són beneficiaris/as directes/as d'aquestes ajudes donada la gratuïtat de les activitats realitzades per els/as mateixos/as | - Qualsevol altra documentació que puga ser d'interés relacionada amb el present tràmit |
|