Queixes, reclamacions i suggeriments sobre servicis municipals
Tornar

datos de la subsección
Descripción:

Queixes, reclamacions i suggeriments sobre servicis municipals

Finalitat:

Donar solució a les demandes dels ciutadans de Llíria

Qui ho pot Presentar:

La persona interesada o su representante legal

Terminis de Presentació: 11/09/2017 11:50:00 -

En qualsevol moment

Presentació:

Telemàtica o presencial per als administrats no obligats a presentar les sol·licituds de forma telemàtica, d'acord amb l'article 14.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Telemàtica per a la resta d'administrats, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Òrgan Gestor:

Alcalde o Regidor Delegat

Termini de resolució:

Llevat que la normativa específica n’establisca un altre de distint (mai superior a 6 mesos, excepte normativa comunitària que n’establisca un de major), el termini màxim en què ha de notificar-se la resolució expressa serà de tres mesos. Este termini es comptarà:

a) En els procediments iniciats d'ofici, des de la data de l'acord d'iniciació.
b) En els iniciats a sol·licitud de l'interessat, des de la data en què la sol·licitud haja tingut entrada en el registre electrònic de l'administració o organisme competent per a fer-ne la tramitació.

Efecte del silenci Administratiu: No procedeix
Recursos:

El recurs que corresponga segons el procediment administratiu tramitat, conforme a la normativa legal vigent.

Normativa bàsica:

Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Documentació relacionada:
Documento de informacion publica

12345678T_Instancia_General (en caso de solicitud telemática)

Documento de informacion publica

12345678P_Instancia_General (en caso de solicitud presencial)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Documents a Presentar:
Con carácter general, para todos los casos
- Escrit de queixa
- Escrit de reclamació
- Escrit de suggeriment
- En el cas que la sol·licitud no la realitze la persona interessada sinó el seu representant, s'haurà de presentar document que en justifique la representació per qualsevol mitjà vàlid en dret que endeixe constància fidedigna, o mitjançant declaració en compareixença personal de la persona interessada.
- Sol·licitud de la persona interessada
- Qualsevol altra documentació que puga ser d'interés relacionada amb el present tràmit