Queixes, reclamacions i suggeriments sobre servicis municipals
Donar solució a les demandes dels ciutadans de Llíria
La persona interesada o su representante legal
En qualsevol moment
Telemàtica o presencial per als administrats no obligats a presentar les sol·licituds de forma telemàtica, d'acord amb l'article 14.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Telemàtica per a la resta d'administrats, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Alcalde o Regidor Delegat
Llevat que la normativa específica n’establisca un altre de distint (mai superior a 6 mesos, excepte normativa comunitària que n’establisca un de major), el termini màxim en què ha de notificar-se la resolució expressa serà de tres mesos. Este termini es comptarà:
a) En els procediments iniciats d'ofici, des de la data de l'acord d'iniciació.b) En els iniciats a sol·licitud de l'interessat, des de la data en què la sol·licitud haja tingut entrada en el registre electrònic de l'administració o organisme competent per a fer-ne la tramitació.
El recurs que corresponga segons el procediment administratiu tramitat, conforme a la normativa legal vigent.
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
12345678T_Instancia_General (en caso de solicitud telemática)
12345678P_Instancia_General (en caso de solicitud presencial)